ProMovers

הובלות » הובלות חברות הייטק
הובלות לחברות הייטק

הובלות לחברות הייטק

יש לנו את כל הציוד הנדרש

צריכים להעביר ציוד מקצועי רגיש?

הובלה עבור חברת הייטק

דורשת תשומת לב מיוחדת לציוד
הטכנולוגי הרגיש שבו משתמשת החברה

אחד הדברים העיקריים עבור כל חברת הייטק, הוא הציוד המתקדם והאיכותי שבו היא משתמשת. בדרך כלל מדובר בציוד רגיש ויקר מאוד, שדורש תנאי הובלה מיוחדים. במקרים מסוימים כאשר מדובר בחברות גדולות מדובר בציוד של מיליוני שקלים!

במקרה כזה כדאי מאוד להשקיע בחברת הובלות מקצועית ואמינה, שיכולה לבצע עבורכם את ההובלה בצורה הזהירה ביותר . פרומוברס יכולה לבצע עבורכם את העבודה במקצועיות, תוך רגישות מקסימלית לציוד היקר שברשותכם. אנחנו מצוידים בכל הביטוחים הנדרשים, ויש לנו את כל הציוד המתאים עבור ההובלה.

מעוניינים בהצעת מחיר להובלה?

054-9966631

הובלות חברות הייטק

דברים חשובים בהובלת ציוד רגיש

דגשים בבחירת החברה המתאימה

אחד הדברים הכי חשובים בהובלת ציוד טכני רגיש, הוא לארוז את המכשירים באמצעות חומרי אריזה איכותיים בעלי עמידות גבוהה. לכן, על החברה המבצעת את המעבר להשתמש בחומרי אריזה מתאימים. חברת הובלות מקצועית דואגת לכך שבמהלך ההובלה, התכולה תועבר בכלי הרכב המתאים ובתנאים הנדרשים.

בהובלות עבור חברות הייטק יש להעביר חדרי מחשב שלמים, ולצורך כך יש לפרק את תשתית חדרי המחשב, ואז להעמיס אותם על משאיות הובלה בטמפרטורה הנכונה.

כאשר אתם בוחרים חברת הובלות שתבצע עבורכם את העבודה, עליכם לוודא שמדובר בחברה שביצעה פרויקטים דומים בעבר, והיא מודעת לכל הדגשים המיוחדים הנדרשים עבור ההעברה.

הובלה לחברת הייטק

ביטוח עבור הובלות לחברת הייטק

ביטוחים לכל התכולה הרגישה והיקרה

ביטוח עבור הובלות לחברת הייטק, מעניקים לכם כיסוי ביטוחי לכל התכולה הרגישה והיקרה, לפעמים מדובר בציוד של מיליוני שקלים. לכן, לחברת ההובלות חייבים להיות ביטוחים שיכולים לכסות על הנזק. הובלה עבור חברות הייטק היא שירות מקצועי ולא כל חברת הובלות מסוגלת לבצע את העניין.

לכן, כאשר אתם בוחרים חברה מתאימה, תבדקו לעומק האם היא מתמחה במיוחד בהעברה עבור חברות הייטק, והאם היא מספקת ביטוחים מתאימים להובלה.

מעבר למשרד חדש עם פרומוברס

חברת הובלות מקצועית עם ניסיון ייחודי בהובלה עבור חברות הייטק

אנחנו עובדים עם צוות מיומן שיודע איך לארוז בצורה מתאימה את כל הציוד היקר שלכם, ואיך להעביר את התכולה בצורה הבטוחה ביותר. אנחנו עובדים עם כל הביטוחים הנדרשים, ומספקים עבורכם עבודה ברמה הכי גבוהה שניתן. איתנו אתם יכולים להיות בטוחים, שהמעבר למשרד החדש יעבור בצורה חלקה.

הובלת לחברת הייטק

מעוניינים לעבור למשרד חדש ומפנק?

החברה שלכם צמחה ואתם זקוקים למשרדים חדשים?

בדיוק בשביל זה יש לנו עבורכם שירות הובלות במחירים מפתיעים

דילוג לתוכן