ProMovers

הובלות » הובלת מעבדות רפואיות
הובלת מעבדות רפואיות

הובלת מעבדות רפואיות

הובלת מעבדות היא עניין למקצוענים בלבד!

על מה צריך להקפיד במיוחד בהובלת מעבדות?

הובלות מעבדה זאת משימה למומחים!

ציוד רפואי דורש הובלה בתנאים מיוחדים

חברת הובלות המתמחה בעניין, עם ניסיון מתאים ועם כל הציוד הנדרש. בניגוד להובלות אחרות, הובלת מעבדות מצריכה לימוד מעמיק של צרכי המעבדה ושל כל התכולה המיועדת להעברה. בהתאם לכך, יש לבדוק האם ישנם חומרים מסוכנים הנדרשים לטיפול מיוחד, והאם הציוד היקר דורש ביטוח ספציפי.

אחד הדברים שיש להקפיד עליהם במיוחד בנוגע להובלת מעבדות, הוא התנאים הנדרשים עבור המעבר. בחלק מהמקרים נדרש להעביר את רכיבי המעבדה בקירור, במקרים אחרים מדובר בציוד כבד הדורש עבודה עם מנוף מתאים. בכל מקרה נתון, יש לבצע את הבדיקה המקיפה לפני המעבר ולבדוק גם במקום המיועד להעברה את התשתית המתאימה.

מעוניינים בהצעת מחיר להובלה?

054-9966631

הובלות מעבדות רפואיות

מה צריך לבדוק לפני שמעבירים מעבדות?

להובלת מעבדות יש להיערך בהתאם!

על חברת ההובלות לבדוק את כל נקודות החשמל במקום, עמדות העבודה וכל אזורי הפעילות של המעבדה. כמו כן, על החברה ללמוד את כל הצרכים הספציפיים של המעבדה, והציוד שנמצא ברשותה. בהתאם לכך, היא מתכננת כמה סבלים נדרשים עבור העניין, כמה אורזים וכמה משאיות.

בנוסף לכך, יש לבדוק לעומק מהו הציוד הנלווה הנדרש עבור ההעברה, אילו מנופי העמסה נדרשים, כמה עגלות משא והאם נדרשת העברה בקירור. במהלך העבודה יש לקטלג את כל הציוד של המעבדה ולסמן במדבקות מתאימות כל ארגז המיועד להעברה.

הובלה מעבדה רפואיות

העברת מעבדות עם פרומוברס

שירות אישי לכל לקוח במחירים משתלמים

פרומוברס מבצעת עבורכם העברת מעבדות בצורה מקצועית, על ידי סבלים מנוסים ואחראים. הצוות המיומן שלנו יארוז עבורכם את כל פריטי המעבדה, ויעביר את כל הציוד הנדרש בבטחה למקום החדש. אנחנו עובדים עם כל סוגי המעבדות באמצעות ציוד מתקדם ואיכותי שנועד עבור כך.

שירות הלקוחות של החברה עומד לשירותכם בכל עת, בכל שאלה ובכל התלבטות שיש לכם אתם מוזמנים לפנות אלינו ישירות. אחד הדברים החשובים ביותר עבורנו, היא התקשורת עם הלקוחות והיחס האישי. כמו כן, אנחנו לא מתפשרים על האיכות ומספקים עבורכם שירות מתקדם, מהיר ובטיחותי במחירים אטרקטיבים.

מעוניינים בפרטים נוספים?

פנו אלינו עוד היום ונחזור אליכם עם הצעת המחיר המשתלמת ביותר!

מחפשים חברת הובלות המתמחה בהובלת מעבדות רפואיות, חברה עם ניסיון מתאים ועם כל הציוד הנדרש? בניגוד להובלות אחרות, הובלת מעבדות מצריכה לימוד מעמיק של צרכי המעבדה ושל כל התכולה המיועדת להעברה. בהתאם לכך, יש לבדוק האם ישנם חומרים מסוכנים הנדרשים לטיפול מיוחד, והאם הציוד היקר דורש ביטוח ספציפי.

הובלת מעבדה רפואיות

מעוניינים בהובלת מעבדות רפואיות?

תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה!
דילוג לתוכן