ProMovers

הובלות » שירות אריזה VIP
שירות אריזה

שירות אריזה VIP

ארזתם הכל לבד? מהיום אין צורך!
פרומוברס עושים זאת עבורכם

הובלה כולל אריזה ועטיפה

אורזים ומעבירים באותו יום!

מעבר דירה הוא תהליך מורכב מבחינה מעשית ורגשית. אנחנו בעצם צריכים לארוז את כל החיים שלנו אל תוך קופסאות ולהוביל למקום חדש. כמובן שהדבר מלווה בהמון התרגשות ושמחה על האופציות החדשות שעומדות לפנינו, מעבר דירה לקראת חיים משותפים, ילד חדש שהצטרף למשפחה או כל סיבה אחרת שבשבילה שווה לעבור.

לכן, כאשר אתם מזמינים שירותי הובלת דירות, אנחנו ממליצים לקחת בנוסף שירות אריזה VIP. פרומוברס מספקת עבורכם שירותי הובלה כולל אריזה ועטיפה, ומאפשרת לכם לעבור דירה בצורה נוחה ונעימה. תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה, אנחנו יודעים איך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שניתן.

מעוניינים בהצעת מחיר להובלה?

054-9966631

שירותי אריזה

הובלות עבור משרדים כולל אריזה ועטיפת רהיטים

הובלת משרד דורשת יחס מיוחד

אריזה ועטיפה הוא שירות בסיסי עבור משרדים וחברות הייטק, הרי לא תגייסו את כל העובדים במשרד בשביל לארוז את החפצים. בדיוק בנקודה זאת אנחנו נכנסים לתמונה, עם שירותי אריזה ועטיפה כולל פירוק והרכבה עבור משרדים וחברות הייטק.

אנחנו נדאג להעביר את כל הרהיטים ואת כל חפצי הערך השייכים למשרד בצורה בטוחה וזהירה. אחד הדברים החשובים ביותר עבורנו הוא לאפשר לכם לעבור בצורה מהירה, ולשמור על שגרת עבודה תוך כדי המעבר. בדיוק בשביל זה אנחנו עובדים עם אנשי מקצוע מעולים, שיודעים איך לעבוד מהר, אבל גם בזהירות רבה. אנחנו עובדים עם כל הביטוחים הנדרשים עבור התכולה שלכם!

הובלה אריזה

הובלות לכל חלקי הארץ במחירים מעולים!

הובלה כולל פירוק ואריזה, לא צריכה לעלות יקר!

פרומוברס מספקת עבורכם שירותי הובלה לכל חלקי הארץ, כולל לאילת ומאילת במחירים מעולים! האיכות של העבודה לא צריכה לעלות עבורכם יקר. אנחנו יודעים איך לעבוד יעיל ומסודר, ולחסוך זמן עבורכם. אנחנו מסמנים במדויק את כל התכולה, ובודקים אילו פריטים צריכים העברה מיוחדת באמצעות שכבת מגן וריפוד מתאים.

אנחנו מבצעים עבורכם פירוק והרכבה של הרהיטים, דלתות המקרר, המזנונים, ספות וספריות וכל רהיט אחר כנדרש. מעוניינים בשירותי הובלה מקצועיים כולל שירות אריזה VIP? התקשרו אלינו עוד היום ונחזור אליכם עם הצעת מחיר מיוחדת עבורכם.

הובלות דירות ומשרדים כולל שירות אריזה VIP

הצעות המחיר שלנו חוסכות עבורכם זמן וטרחה מרובה!

פרומוברס מעניקה ללקוחותיה שירות כולל ומקיף של הובלות דירה והובלות קטנות, הובלה של פריט בודד, הובלות עבור חברות הייטק ומשרדים והובלות של מעבדות וציוד רפואי. אנחנו עובדים במהירות וביעילות אבל לא מתפשרים על האיכות! שירותי ההובלה שלנו כוללים שירות אריזה VIP במיוחד עבורכם

הובלת דירה אריזה

מחפשים הובלה מקצועית כולל אריזה?

אנחנו נעשה זאת עבורכם במהירות ובצורה בטוחה

דילוג לתוכן