ProMovers

הובלות » הובלת פריטים בודדים
הובלת פריטים בודדים

הובלת פריטים בודדים

מחפשים הובלה קטנה או להעביר פריט בודד?

פרומוברס תבצע עבורכם את ההעברה!

הובלת פריטים בודדים כולל שירותי פירוק והרכבה

הובלה כזו מחייבת שירות של אומנים!

ישנם זמנים בחיים בהם אנחנו זקוקים לשירות מקצועי של הובלת פריטים בודדים. במהלך הלימודים באוניברסיטה, כאשר צריך להעביר מכונת כביסה או מקרר או בקניית רהיטים חדשים הזקוקים לשירות הובלה מיוחד. בכל מקרה נתון, הובלת פריטים בודדים היא עניין למקצוענים בלבד! מדובר בהובלה שניתן להזמין מהיום למחר ללא תכנון ארוך טווח. בהתאם לכך, הרהיטים החדשים או מכונת הכביסה, יכולים להגיע לבית שלכם יום אחד או כמה ימים בודדים בלבד לאחר ההזמנה.

הובלה של פריטים בודדים כוללת גם פירוק והרכבה של כל התכולה, ובמקרה הצורך גם שירותי אריזה ועטיפה. פירוק של רהיטים או כל חפץ אחר כנדרש, נעשה על ידי אנשי מקצוע שיודעים איך לעשות זאת בצורה הנכונה. בהתאם לכך, חברת הובלות המתמחה בפריטים בודדים, מעסיקה אנשים שיודעים איך להעביר את התכולה בזהירות וביעילות ובעיקר בצורה בטוחה.

מעוניינים בהצעת מחיר להובלה?

054-9966631

הובלת מקרר

הובלה היא עניין רציני!

תנו לנו לעשות עבורכם את העבודה

רבים חושבים שהובלת פריטים בודדים היא עניין פשוט יחסית, ואין צורך בשירות מקצועי עבור כך. כל מה שצריך הוא טנדר או רכב מהעבודה וכמה חברים או בני משפחה שיעזרו עם ההובלה.

אבל מדובר בעניין מקצועי בהחלט, שיכול לעלות לכם בנזק יקר אם לא תעשו זאת בצורה נכונה. עכשיו, אם אתם בטוחים שאתם יכולים לקשור את החפצים בצורה מתאימה, ויש לכם את כל הציוד הנדרש להובלה, אז אנחנו מאחלים לכם נסיעה בטוחה.

אבל, אם לא ביצעתם זאת בעבר או שאתם לא בטוחים איך לבצע את העבודה, תנו לעזור לכם עם ההעברה. פרומוברס תשמע לבצע עבורכם כל הובלה של פריטים בודדים במחירים אטרקטיבי!

הובלת ארון

הובלות פריטים בודדים

עם פרומוברס לכל חלקי הארץ

פרומוברס תשמח להעביר עבורכם את התכולה במהירות וביעילות ובמחירים נוחים עבורכם. אנחנו עובדים עם טובי הסבלים, אנשי מקצוע מעולים שיודעים איך לבצע פירוק והרכבה ואיך לשאת את המטען שלכם בצורה בטוחה.

אנחנו מרפדים את כל החפצים הזקוקים להעברה זהירה כגון טלוויזיה או מזרן. אנחנו מספקים עבורכם שירותי ריפוד מקצועי להעברת התכולה, ושירות מתקדם של פירוק והרכבה.

מעוניינים להעביר פריט אחד או פריטים בודדים?

תנו לנו לבצע עבורכם את ההעברה!

פרומוברס מספקת עבור הלקוחות שלה שירות מיוחד של הובלת פריטים בודדים, במחירים מפתיעים ועם שירות כולל ומקיף. אנחנו מבצעים את כל עבודת הריפוד הנדרשות כולל פירוק והרכבה, ומעבירים את התכולה בצורה בטוחה.

הובלת מכונת כביסה

מחפשים שירות הובלות עבור פריט בודד?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

דילוג לתוכן